Carro/Häxan -

Tänkte..

Lägga in lite bilder här från i Tisdags, Ska kolla om dä ä ok för herrarna.. :D
Hoppas på det iaf.


Nu ska jag snart kolla på Medium! Finns det något bättre?? Hon är ju exakt som jag. Ser och kan prata med dom.. Klockrent!

Nu tycker jag ärligt talat att Söt ska bli online.. Just nu e han "inte vid datorn!" sikken mupp va..


Tyckte iaf att det var mysigt i Tisdags. :D
Hoppas på mer men det får man väl se hur det blir med den saken..
Kul iaf att Cattiz hittade en "vän" haha.... Dom var så söta så...

Vi hörde nog...Hur ni babblade..

Ja, njuter än av det jag.. haha..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Tack men nej tack , är en expedit hylla jag vill ha..

2008-11-06 @ 22:45:37
URL: http://sofianorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0