Carro/Häxan -

Tävlingsdax!!

Nu har du chansen att vinna 100 kr. Eller 20 kr för "det näst bästa".

Tävlingen går till på följande vis;

Jag vill starta en kennel, har tänkt länge på detta och eftersen Amira fick sin första kull i augusti 2005 så insåg jag att jag ville fortsätta föda upp hundar. Men nu är Amira för gammal för att paras och jag kommer att köpa en hund, en tik då såklart. Vet inte när men inom en snar framtid. Nu är det såhär att starta en kennel, dvs att regga ett namn kostar, ca 3000 kr. Så namnet måste vara bra eftersom alla hundar efter min kennel kommer att få detta namn, ex Carros kennel, blir om hunden får namnet Artek så heter hunden på papperet Carros Artek. Så nu förstår ni nog att erat tävlingsbidrag måste vara bra, annars ligger jag bet. Min fantasi tog slut ungefär där.

Vinnaren belönas med 100 kr om jag väljer att anta ditt förslag.  Om jag inte gör det men ändå tyckte att du var bäst/närmast så vinner du ändå 20 kr. 

För att tävla, Gör såhär!

  • Lämna en komentar
  • kommentaren skall innehålla, Ditt namn, Din bloggadress om du har någon
  • Förslaget
  • Samt om du har en blogg så vill jag att du länkar min tävling i din blogg så dina läsare även kan vara med och tävla, jag kommer att kika in i din blogg så jag ser att du har länkat min tävling.
Vinnaren meddelas i min blogg. Du har fram tills den 2 december  kl 21.00 på dig att lämna ett förslag.

Hoppas du vill vara med!

LYCKA TILL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0