Carro/Häxan -

Torsdag..

Fint väder idag, dock har jag stått inne hela dagen och lackat en Byrå. Det vart bra, Med vattenbas.
Kännde mig som en typisk sprutmålare idag.. Mer kan jag inte tala om, det syns på hela mig, fläckvis med vitfärg.
Kanske ska börja färga håret med lack färg istället? eller nej.
Sen kom Björn, min lärare, - Du, Är du bra på datorer? Ja om det inte ligger virus på den, För då får du fixa det själv. (Hatar virus).
Nej, jag ska skicka iväg ett mail till usa :D Tänkte om du kunde skriva åt mig, (pekfingervalsen, dvs han ska skriva T och kollar genopm hela tangentbordet, vart fan ligger T????? a så hittar han det å sen är det samma med nästa bokstav... (och nämnvärt att han SYNAR bordet...vaaar e den lilla jäkeln...) Ser rätt kul ut.. :D
Så jag fixade mailet åt han, höhö, nu e jag klar vad ska jag skriva nu da? VA?? har du skrivit allt det så snabbt? e, ja.

Sen var det bara att fixa te byrån igen... A föresten, 2 3or var där oxå.. Dom hade kuddkrig med....vinterhjulen! Jäklar va kul det såg ut, ner för trappen och DUNK!
höhö... Å där stog jag som ett fån, Vad pysslar ni med?? :S

Men men...Slutar iaf tidigt imorgon, Sen hem och lämna madde till Tommy. Hoppas han kommer efter 4 den här gången och inte efter 6-7. liiiiite sent!
Men, karlar!

Hoppas dessutom att söt kommer imorgon. Då blir jag lycklig.

Behöver han verkligen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0