Carro/Häxan -

Utdöende...

Bah, Fy fn vad livet e kasst ibland. Som nu exempelvis. Ska ev te Mora nästa fredag. Baka tuttull o tunnbrö med mommo.. :D Eller rättare sagt, jag SKA! Tänkte dra med mig starka Ida och sen dra ner på Wasa på kvalln! Vi kan ju faktiskt ta dogsen mä voss om vi känner fört. Har ju en hel stuga för oss själva.. Niiiice!

Eller vad säger du Ida, Mora te helgn? Asså näst vicku.

JaJa, Ragga det som raggas kan!! Och det e ju vi bra på har jag hört.
Så vad säger du ida, Te mora och göra det osäkert? Lär väl finnas en hel drös med kåra karlar på Wasa.. höhö.
Du får dem alla. Mora e för utarbetat för min del.

hahahahahahaha!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart som FAN jag är på! Jag har väll aldrig bangat?!



Längtar redan ju! Ska vi supa till? :)

2008-11-27 @ 22:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0