Carro/Häxan -

Utmaning...

Utmanad av Sofia! Utmanar ALLA ER SOM HAR EN BLOGG!!!!


Första bästa kompis: Det var samuel, Vi blev vänner när jag flyttade till Almo, Siljansnäs!

Första bil: HaHa, har ju inte ens ett körkort. Men daihatsu carade, -87:a, Röd (Med tomas)

Första kärlek: haha, Micke bond!

Första husdjur: Våran katt, misse-mjavo. han dog för 2 år sen. Då hade han hunnit bli 20 år.

Första semester: Vet inte riktigt...Vi åkte överallt.. Men minns ej vilken som var den första

Första jobb: Louise Leksands Grill, Direkt efter gymnasiet.

Första köpta skiva: ha, Det minns jag, Ronny och Ragge!!!

Första riktiga kärlek: hmm.... Andreas kanske.

Första piercing: Först öronen sen tungan...

Första konsert: Status Que.


Nio senaste

.. alkoholdrycken: Pink Panter!
.. filmen du såg: 13 distriktet med F.
.. ringda telefonsamtal: Till Cattiz!
.. bubbelbadet: Var väl några år sen....
.. spelade cd: Blandad musik..
.. kyss: I Veckan...
.. gången du grät: oj, Det var längesen..
.. måltiden: Har inte satt i mig nått än.


Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja, Av och till.. Vi var kk.haha...
Blivit arresterad: Nope.
Blivit kär vid första ögonkastet: Njae.. eller jo..
Fastnat med blicken i någons urringning? Haha det har jag säkert!
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej..
Haft ett one night stand: Ett? jo..
Busringt till någon: Ja haha med Cattis i somras när vi väntade på Roger i Gbg.


Sex saker jag gjort idag:

1. Vart ute på två promenader
2. Druckit Kaffe
3. Rensat gaderoben.
4. Städat
5. Vart ut mä hunden.
6. Duschat.

Fem favoritsaker utan rangordning:

1. Mobilen
2. Tvn
3. Ciggaretterna
4. datorn
5. tarokorten.


Fyra personer du kan berätta allt för:

1. Cattiz
2. Johanna
3. Hanna
4. Elle


Tre val:

Blått eller rött? Hmm... Rött
Sommar eller vinter? Både och ;P
Choklad eller chips? Choklad :D.


Två saker att göra innan du dör:


Leva ett bra liv
Hitta den rätte!


En sak du ångrar


Finna väl många saker man kan säga att man ångrar, men nu tänker jag inte dela med
mig av nått !!

Kommentarer
Postat av: Momagognonusos

Micke Bond... brr brr brr :S

2008-11-16 @ 02:30:38
URL: http://frenom.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0