Carro/Häxan -

What A Feeling..

Idag har jag lärt mig en sak. Innan man drar upp allt jävla julkrimskrams, KOLLA om allt finns! Hittade en halv julgran, 2 fötter, 5 adventstakar, Varav en bara var trasig. Great!
Mitt jul pynjtade får vackert vänta...Tills nästa Jul eller nått..Eller tills jag masar mig te huset och hämtar överdelen te julgranen...

Försökte ju mig på att blondera håret lite smått...Tror ni det gick bra eller? Nä, Trodde väl det.. Nog blidde det ljust..med ca en halv nyans.. Eller en tiondel..
Man ska aldrig försöka sig på något som man i förväg vet att det ändå kommer att gå åt skogen..
Men som vanligt är det min vanliga otur. Den sitter fasen mig i alltså!!

Så vad ska man sysselsätta sig mä idag da?? Va? Va? Vaaa?
Hjälpte mamma igår med att sätta in bredbandet.. 1000 kablar och uttag. Kan Telia skära ner på det kanske?
Ska svida om snart och dra ut mä hunden,möta Johanna, sen hem och sörpla kaffe.
Och kanske gluddilutta på en film oxå. Köpte 2 nya igår.. :P

Köpte ett spel oxå, Sällskapsspel! "Lika par,Leka bäst"

Juuuuuuuppi!!
Nån som vill spela?? *tittar febrilt omkring som bara carro kan*
Ta lite kort idag osså mä Jojo. Kan ju bli skaaapligt kul. haha..
Nästa helg blire allafall Mora. Spikat!

Gå runt i Vattnäs och flumma oss! haha, Det kan nog bli en historia det. Sen in på "mora" och shhhopppa och fika massa!
Lär väl finnas nått mysigt fik där oxå.

:D LÄNGTAR!!!

Te Mora ska jag flytta, Nångång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0