Carro/Häxan -

ÄNTLIGEN!!!

Lyckan e fullbordad. Nu kan jag äntligen sova gott inatt!!! Wilmer e hemma igen!!

Satt i lekparken idag med en av maddes kompisar, hennes mamma och jag satt och pratade. Jag sa att min katt var borta, så om hon såg någon tigrerad katt med en döskalle i pannan, så skulle han hem på en gång!!! *hehe* Hon sa, men gud, jag såg ju en sån katt igår. Vid parkeringen..(NEJ, tänkte jag. Han får inte vara påkörd!!)
Ska lägga in en nytagen bild på hans panna!
Just nu e han askramgo! (Kan ju bero på att han har varit ute sen i lördags morse..)
Kan oxå påpeka att han har utegångsförbud nu!!!

Det var något mer jag skulle säga, men jag kom av mig..Som vanligt! Jo, ska lägga in lite filmer här.. Om jag bara kommer ihåg hur man gjorde.. Men jag får väl pilla på da, tills jag kommer på hur jag gjorde sist... Nä, nu vill Johanna nåt. Kom på att jag skulle ju ringa henne oxå. Daem, tänk om jag kunde komma ihåg saker lite längre än 3 sekunder!!!
Vad lätt allting skulle vara!! *morr på mig!*

I helgen hoppas jag att Han kommer!! Han är på älgjakt nu,.... Så jag får hållas på hals ett tag till!!!
Han ville då ses! :D

Hoppas!!

Hoppas på massa saker just nu, men det lär väl märkas om inte annat!

Just det, nu kom jag på det!

Ang om man har ont i huvudet *pekar på* och så, varför inte gå till en person som healar? Kan lova att det funkar!
Testa!!! Funkar det inte så då vet du ju att du inte ska prova det mer.. *det där lät inte heller bra?* Men aja, hon fattade nog ändå ;)

Varför kan jag prata med andra djur och hjälpa dom, men inte mina egna? Jag ska inte låta mina egna tankar och känslor påverka! *fy på Carro igen!*

Massa fy på mig nu, får jag fya på någon annan tack?
Nehepp, inte det heller :( *skit it da!*

happ, hej hej!

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/75u7ErrviQs&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/75u7ErrviQs&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Kommentarer
Postat av: Cattis

Gumman, länken du skrev i din blogg funk int nå:(



vadå blir det lax o vin på fredag eller?mumma i såfall:)



du kan du!

2008-10-15 @ 01:30:57
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0