Carro/Häxan -

Dagens goda gärning!

Så underbart väder ute...Så idag spenderade jag dagen med att motivlacka lite ute i det fina vädret. Satt kompresson ute och alla färger.. :D Så underbart!!!
Sen kom pannso på kaffe, så vi gick in te stan och fikade sen gick vi hem igen..Promenad väder!!
Sen smet Wilmer, igen!! Han är verkligen hodini!! För han satt fast i lina!!! aaaaah blir tokig på han!

Har nu börjat på Natrulett! Får se hur bra jag kan hålla det da.. hehe...

Igår städade jag och planterade om alla växter! Fick 6 nya oxå, eftersom vissa hade växt till sig.. :D
Men lär köpa mer jord! För jag ska plantera lite! Och eftersomman bor på Solsidan så kommer dom nog växa bra här..

Snart ska vi dra och grilla uppe i herrhagen! Kul för Fia och C/o ska med! Jeeeeey!!

Sen möte på Torsdag!! HOPPAS verkligen på det!!! Mycket jobb i sommar... Treeevligt!!

Nä, fixa te sig da...Först en cigg på min uteplats!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0