Carro/Häxan -

Ekg och karuseller!!

Ja i Torsdags åkte jag in på akuten... Hela jag snurrade... Det vart en ilfart in, ekg koll och massa annat.
Summelund så hade jag helt enkelt en "godartad" Kristall Yrsel.
Värre än så vare inte... Eller jo, för mig.. Allt snurrade, inkl jag. Så det vart soffan, ända fram tills igår em då jag fick spunk och vår städade... Sen vart ä Bolanche på kvällen med emelie... haha jo det var ju kul.. hm...

"kortet går ej att läsas, var god försök i en annan atomat eller senare..." Blge gillar helt enkelt inte mina kort..haha.. Men på statoil gick det..

Lägger in lite galna kort sålänge...

 

Galenpannan på Travet.... Insåg att 3 hästar som ligger i släkten inte gick in..

 

Affeeeeee..... sakna!!!

 
HaHa... Ja, vad ska man säga.. :D


Å dessa ska man med utomlands snart... haha... Galet!


Kommentarer
Postat av: ida

Hahaha,fuuul-affe!!! min lilla bebis.... saknar dig lite jag faktist! hoppas vi kan ses på onsdag eller fredag..pöööss!

2009-04-06 @ 12:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0