Carro/Häxan -

En skär Torsdag...

Ja, idag har jag vart i skolan som vanligt.. Har gjort klart alla lucker och nu äre bara sängen kvar.. Men nu äre påsklov så nu är man leeedig.. Eller ja, nästan. Har lite att hinnas med nästa vecka så det blir tidigt iallafall..
Jag är såå glad idag!! Min broder har fått FAST ANSTÄLLNING!!! SÅ HÄÄÄRLIGT!!

Och både jag o Johan ska jobba i sommar :D äntligen..

Och nu äre fanimig VÅR ute, Wilmer har gastat halsen ur sig hela dagen och det är faimig det säkraste vårtecknet ever!!
Han hatar nämligen allt som har med kyla att göra...
Johan var väldigt generös idag mot mina djur.. Amira fick massa godis och Wilmer fick räkor att knapra på...Som tillomed amira högg in på.

Just nu väntar vi på hubert och SEGBERT!! Någon (säger inte vem, men ni vet nog det redan) hade nämligen problem att välja kläder.. Vi ska nämligen ut ikväll är det tänkt.
Dom ville ha med mig ut igår men jag somnade sött på soffan så jag blidde hemma. Orka!

Och nu ska JAG in i duchen sen ska jag ta på mig kläderna... Som är liiiite för big nu! :D
Det tar sig sa mordbrännan...

På måndag är det MIN dag!! Blir tant, 28 bast. (det räcker så)...
Så då blire fullt hus och massa tårta...
Har önskat mig en hel del.. Men fasen vad jag har beslutsågren..

I helgen blir det påskmiddag med hela johans släkt *jikks*
Och sen på söndagen bär det av te Mora för då ska vi ha påskmiddag med min släkt. (hörde du det linda, NU är det du som masar din ända te Vattnäs på söndag)!! Tänk på all mat-fika-mat-fika-tårta... Urk....

Nä, duschen nästa!

See yaaaaaa...


GLAD PÅSK!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0