Carro/Häxan -

" Jag har bara otur när jag tänker..Därför tänker jag aldrig.."

Nä, Exakt min åsikt! Därför, härdanefter ska jag inte tänka..Alls!... Tront jag klarar det men vadå, man får väl testa.
Just nu är jag bara trött.. Borde fan sova vid det här lagret...men icke..
Gissa vem som kommer att vara "den sovande mumien" imorgon da... *Carro räcker upp en hand*.

Vet inte vad det är med mig men jag är trött och allmänt hängig.. (kan ha att göra med min otroligt sexiga hosta och min onda hals, som kan få vilket spöke som helst att säga upp sig..)
Pust stonk och stön!

Imorgon ska jag åter igen kvackla mig in te stan.. baaah. Tur man åker Audi. Gillar den bilen skarpt.. (men en viss impresa..mmm)

Nä, Nu skant vi vara såna. Nu äre käk, Så E och G...MASA ER HIT NUUUU!! MATEN E KLAR!!

Vissa var ju och köpte en fiddy idag... PAH, Tur att NÅN har roligt da!!! VILL OXÅ!!

Morr.... (nej, det där var fan inget parningsläte från mitt håll..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0