Carro/Häxan -

lycklig som en liten...häxa :D

Ja nu äre full rulle! Håller på för fulla muggar i skolan, går mellan blandrummet och vattenfallet. Känns inte som jag gör annat än att sprätta färg överallt, men bra blir det.. :D Riktigt bra faktiskt!!
Nu äre verkligen härligt att gå till skolan. Full rulle, och jag trivs som fisken i vattnet.. Iaf denna veckan.. Kanske just för att man är ensam i skolan.. :D Det gillar jag.

Idag när jag slutade så kom johan och hämtade mig, sen åkte vi hem te mormor o morfar, fikade och kollade på kläder... just det, kollade.. Dock fanns det inget för mig.
Sen drog vi iväg te garaget, fikade... Ja sen vare bara att dra hem...till mamma..Däremot var vi bara in och vände.

Väl hemma så drog jag fram pluto..medans johan bäddade sängen :D
Så ikväll blire till att mysa!!! För en gångs skull, alltid har vi nått för oss.. I måndags var vi till gert och emelie på pokerkväll... Jag,putte,johan,gert,manda,emelie,törner bröderna och fredrik, kalle.... haha det var kul..

igår var vi och bowlade :D nåja... det var väl kul på sitt sätt.. vi stötte på varann konstant. och jag och emelie garvade som fn... haha.. Som vanligt vann gert!

Johan ligger nu i soffan med Amira, och Tuva ligger i andra soffan.. nu har vi ÄNTLIGEN kopplat in alla högtalare och även förstärkaren. Sen ska vi flytta min tv in te sovrummet och hänga upp den på väggen där. och ha en annan tv här inne i vardagsrummet. Kan bli bra det här..
Är inne på hus oxå, men vi får se.. är inte så sugen på att flytta till blge kommun.. en gård.. nja... Det blir till att tänka på! Trivs rätt bra här..men i framtiden kanske..


Bilden säger allt...


Nu vet ni vart jag ska.....sova, snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0