Carro/Häxan -

Nu kör vi!

Ja ta mig sjutton. Natrulett har jag kört med hela dagen. och gått i 2 timmar rask promenad! Jäklar vad jag e bra... (idag iaf). Ska verkligen få lite muskler på denna kropp, och gå ner lite så jag kommer i mina kläder igen. Mår verkligen inte bra just nu med denna kropp...

Just det, Det är JAG som bestämmer över min kropp. Inte ni.. Så kom inte med erast snack att jag redan är smal, För tycker inte jag det så spelar det ingen roll vad ni tycker, Jag mår inte bra av att väga såhär mycket enligt mig. Och nej, jag är inte sjuk..

Att man alltid ska få lov och försvara sig!!

Idag har det gått bra i skolan. Sängen vart klar och nu har jag målat alla kökslucker. Bressat på med färg...
Aja. fick lov.

Nä men om man skulle ta och dyka ner i kudden da... *zzzz* vart trött redan för 2-3 timmar sen när jag läste saga för madde...både hon och jag höll på att slockna!

Ska sätta mig ute imorgon och måååla!! Har jusom en kompressor hemma nu :D *haaaapppyyy*
Och massor med olkia färger....Me like!

Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0