Carro/Häxan -

Påskmiddag *Gånger 2*

Äh vad fasen, nu när man blir gammal så får man glömma saker, alternativet tappa bort saker. Nu senast var det gånger tecknet på datorn jag inte hittade på... Äh, äldre och äldre...Jag slutade bli äldre efter sen jag blidde 25..och det var ju ett tag sen har jag för mig..*minns int så värst*

Så vad har hänt denna helg da...tja..rubriken säger väl allt. Middag på middag så magen står som man vore gravid!
Så bra gick det med "jag ska gå ner i vikt"... hm... jaja..Vi satsar på nästa vecka. Int så noga...
Idag var vi till Mora och käkade middag.. och när vi åkte hem, ringde G....Tydligen ska vi ut ikväll...igen. Så här sitter man nu som en påskkyckling i väntan på att resten ska bli klara... Japp, nog e jag lik en alltid! Jag har en GUL topp på mig :D

Allt för påsken vett ni..
Nä..Om man skulle ta och spackla på det sista da så man blir klar någon gång..Tydligen ska man på Bolle ikväll..hmm... Annars blire väl flamongo eller nått.. Återstår att se...


Soo long kalsong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0