Carro/Häxan -

Utedag :O Och full rulle!!

Idag har vi haft utedag ala, balkong! Tur vi har en sandlåda alldeles utanför..Sen har hundarna och Wilmer fått knara runt i linor..Vågar inte släppa Wilmer lös än..Med tanke på alla bilarna som åker omkring här...Och med tanke på att wilmer gillar allt som rör sig så står det inte på förrens han ska ta fast en bil och "käka" på... mhm...man vet ju hur han fungerar..

Tuva är här igen nu...Hmm...Ska man ta henne på heltid kanske..höhö...Tror inte gert och c/o blir positiva till det så...aja.
Nu ligger wilmer inne på bordet och tvärvägrar gå ut igen..Fick han nog mån tro??
Wilmer gillar ju inte sol speciellt mycket, iaf inte idag..

Stereon e på så man får liiite mer sommarkänsla. Rix fm all the way!!
Å här sitter jag som en jojo och kollar alla mina auktioner som jag har ute.. Samt sitter på skatteverket och kollar hur min Ekonomi A ser ut..
Ska läsa lite kurser till hösten så man klarar av att deklarera allt själv.
Har ju snart ett eget företag att ta hand om!! Ska bli askul! Äntligen!

Och på Midsommar sitter jag på Tallhed! I egen bil redo för att gasa på för fullt!!
Vet dock inte vilken bil det kommer att bli, har ju en del att välja mellan..
Städade igår.. Blir nog samma sak idag oxå, Det sista jag gillar är att ha saker överallt.
Vill ha det rent och snyggt!
Nu verkar det dock som alla vill in..


See YA!!!


Kommentarer
Postat av: me4you

Fan jag tycker du kan vara en SÖTNOS <3

2009-04-22 @ 00:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0