Carro/Häxan -

-25 grader och jag fryser arslet av mig!

Varför ska det vara så förbannat kallt ute? Snön ligger väl för fasen kvar även om det är 10 minus!! Vart är värmen lixom, -10 är helt ok, -25 är INTE ok, Ok?! Väntar på att lillstrumpa ska komma hem:). Typiskt att man inte kan vara ute så länge nu.. Då blir man väl kvar ute som någon slags isbit.. Fastfrusen i snön ab! Tyvärr var jag nog osmart igår och tände alla värmeljus jag hade.. Så idag är dom slut:( måste nog till affären idag, vare sig jag vill eller inte! Ska be min bror komma med min skoteröverall! Den klarar kyla upp till typ 40 minus! Och den innehåller en våtdräckt! Ifall man åker på isen och åker igenom:) toppen va?! Tror jag bara har åkt på öppet vatten en gång med skoter, och då vare bara att blåhålla fullt på gasen... Och luta sig lite bakot.. Men det gick bra;). Nu skall jag torka håret sen göra mig lite kaffe! Eller the. Kaffe blir det hos mamma sen! Gott nytt år, om jag inte hinner skriva här mer innan nästa år...

Kommentarer
Postat av: Cattis

gott nytt år

2009-12-31 @ 01:39:24
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0