Carro/Häxan -

10 sätt som säger att ni inte längre älskar varann...*Made by Carro/Häxan*

1. Ni bor inte ihop, Det är bara Töntigt & Gulligt..
2. Ni har sex, utan varann på varsin sida av sängen när ni väl ses..
3. Ni håller inte upp dörren för varann om ni mot förmodan skulle ses..
4. Ni talar inte om när toapapperet är slut, Ni bara flinar & säger hoppsan, det missade jag!
5. Ni ringer bara till varann om ni har blivit smittade av nått, och då för att spela in och skratta åt reaktionen senare..
6. Ni kryper inte ner i sängen, förrens den andra redan har somnat. & när partnen snarkar och dregglar som alldra bäst, filmar ni och sedan lägger ni ut klippet på Youtube!
7. Ni äter aldrig frukost ihop.
8. Ni går alltid olika vägar hem från krogen..
9. Om den ena av er är utelåst, Så står den andra inne, vid fönstret, i full färd med att ringa polisen och tala om att det står en galen människa utanför som ser ut att vara väääldigt arg!
10. Ni läser detta!!

*haha, & nu skrattar jag.. Sooooom vanligt!!*

Lite kul ur serien Christine, Som för övrigt går på kanal 5, vardagar. (Och som många säger, Men Carro, Ni har ju exakt samma sätt! Lika korkade med allt...)

-

Jag förbränner som en björn i ide och min rumpa har fått en kompis..


Typiskt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0