Carro/Häxan -

Förlåt för dålig uppdatering!

Jag lovar att jag skall skärpa mig med detta och uppdatera oftare! Idag har jag inte gjort så mycket. Mest tagit det lugnt. Har imorgon på mig att fixa med allt! Jobbigt det låter men det måste ju göras. Sen imorgon kväll skall jag sätta mig med bloggen och fixa till den lite. Ta bort och lägga till. Och lägga in alla nya inlägg från helgen och förra veckan.. Så hålls till tåls!:) kan hända att det kommer upp en liten videoblogg oxå:) om feffe är på video humör... Sen kanske det kommer upp nått mer;) men vi får se... Snö ute och ja, mer hoppas jag det kommer!! Åter till studion! Bo-a-orm är här någonstanns oxå... ;) hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0