Carro/Häxan -

Heeeloooo

Hur äre med er da? Just nu håller Feffe på att laga "kvällens" mat :D Jippiii kääääääk!!!
Har igentligen massor att berätta, men som med alla andra så..Det märks!!

Ska bli såååå skönt på vissa plan att ge folk på nöten, Inte riktigt som ni kanske tror.. men...tja..

HaHa, Amira gillar korv :D Feffe ger henne... & ille sitter i fönstret som vanligt och kollar ut. Det är då ingen vinterkatt i han inte... Han hatar allt som har med kyla att göra...

Väntar på samtal och imorgon skall även jag ringa massa samtal! Sen ner på stan på möte och massa fix!!


tro inte att ni kommer att få veta NÅTT mer ang mitt privatliv... Inte just nu iafall, Sen kommer allt ut, kanske!
haha, Någongång när jag blir en kändis...(typ aldrig, Då vet ni)


Gud vad jag känner mig flummig...

En ny blogg är på väg upp... :D Hålls till tåls!!

Blir endast VIP!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0