Carro/Häxan -

Helgen..

Igår blev det leksand:) åkte på fm & ida mötte upp mig på stationen! Vi drog på systemet och sen drog vi och köpte pizza.. Göttans.. Sen drog vi hem till dom och käkade, sen ringde jonas och sa att han var klar, så då var det bara att dra till insjön med släpet och sen vidare hem till honom. Ida och linus åkte hem och fixade till sig medans jag låg och myste med jonas, tills jag orkade börja göra mig i ordning. Ha ha klockrent det var då, precis när jag var klar. Då ringer ida och berättar att dom var på g..:) åkte till förfesten som var minst sagt galet kul. Ha ha har alltid kul med älsk! Och det som var så jävla nice var att killen som bodde där, han ville flytta;) så imorgon kanske man kan bli lite gladare.. Har fått lite tips nu.... Men ni får väl ha det så bra då:) fick höra en sak idag som gjorde mig riktigt arg! Vem fan tror du att du är? Går runt och sprider massa skit baraför att du vill se bra ut i andras ögon.. Men jag hoppas denna person som smsade mig idag fattar att det är dom som är avundsjuka på allt, därför måste dom hålla på att skapa skit baraför att dom inte klarar av att jag var vän med henne. Ni suger! Ni är så låga människor i mina ögon. Skäms! Jag vet att jag bara har sagt bra saker om henne. Sen vad hon tror är hennes sak, jag vet vad jag har sagt. Jävla människor, sköt ert och skit i andras liv. Men det klarar ni väl inte av... Suckers!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Då ska jag börja räkna ner:) Hoppas bara nu att hon får iaf en hane. Vad har du hittat för hanhund åt henne?

2009-12-07 @ 09:56:07
Postat av: Johanna

Kanon att du har dom som kan ge råd så du får en toppen hane till Amira :) Trodde det inte fanns så många lapska som man använde som just "jakthund". Men är ju skit bra om du kan ta en av valparna och få en :) Blir det en tik som du kan avla på sen eller?

2009-12-07 @ 18:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0