Carro/Häxan -

I en annan del...

Måste bara påpeka att ett av mina favvoprogram börjar nu i januari! I en annan del av köping... Yes!! Kommer ihåg nu att jag och carro såg mr körkortstagare (kommer inte ihåg va han hette..fy på mig!) I blge för ex antal år sen.. När det var race:) han var nog där med sin mamma och pappa och kollade:) typiskt mig och carro..titta där är ju, fia. Men gå fram då! Vi. Neee vi vågar inte.. Thihiii... Snacka om...tja.. Nått... Och en sak till, såg nya ica reklamen idag.. Jag skrattade så jag kved! Den var sååå dålig så den var bra. Säger bara en sak, stockholm...SUCK!! Ha ha ha ha...

Kommentarer
Postat av: Cattis

Mats heter han, "körkortstagaren";) och JA! jag älskar oxå detta program:)



Hmm vadå för Johannas skull? Är ni vänner nu eller? bra det då, orka gå och störa sej på folk ;)

2009-12-31 @ 01:38:04
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0