Carro/Häxan -

Måndag!

Har verkligen haft fullt upp idag! Var till läkaren med madde, blev 500 kr fattigare. Men det gör mig ingenting! Hon är värd varenda krona! Sen var jag ner på stan och köpte kläder, fick ett presentkort i julklapp av mamma, och det är slut nu:) men bra blev det!! Har även hunnit med att terra min granne eva:). Och städat här hemma, och mublerat om i mitt sovrum... Det var mindre kul, men blev helt ok! Tror även att amira har börjat löpa, vilket innebär panik för mig,stress och fixa med en massa! Men längtar tills allt är klart och hoppas verkligen det blir valpisar tills nästa vår...:) skriver mer senare, eller imorgon! Ciao......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0