Carro/Häxan -

Med lite snö, Då blir carro som barn på nytt!!

Idag har det inte hänt så mycket vad jag vet.. Har dock blivit spådd. :D Det var nice. Var som jag hade trott. Fick det bara bekräftat nu.
Så kanske blir en flytt inom ett tag da.. (Det märks nog).
Vaknade imorse, kikade ut och va fan, det var VITT på marken.. *wiii* Första jag kom på var, fram med pulka jäkeln!! (tills jag insåg att sååååå mycket snö hade det inte kommit).. Optimist javisst.. haha...

Fattar inte varför jag alltid ska komma på sådana dåliga och ogenomtänkta ideer!!
Hoppas verkligen att söt kommer imorgon..
Just nu är Feffe här.. Han sitter och kollar på nått vidrigt på nätet..*eoooooouuu*
Mer om det behöver väl jag inte tala om..

Blir ev Karlstad i helgen.. Ner till Marcus en vända.. Beror nu på om Feffe kan eller inte.. Feffe, Det hänger på dig!
Imorgon ska vi iaf ut! Hoppas bara Danne kan nu daaa... *Annars ska jag nog ta och **** honom lite.. :D hihi..

Japp, Nu har jag tråkigt igen. Skall skära upp kladdkakan och sen mumsa på den ett tag med feffe. Sen vette fan om man går och knyter sig :D
Handla imorogn oxå. Inte för att jag vet vad jag skall ha just nu da, men det visar sig nog..
Sitter just nu och kör 100 frågor med Marcus.. haha
Jag kommer fasen inte på fler nu.. Attans.
Jo, jag har en sak jag skall lägga in här oxå!

Kommer om ett tag...

See YA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0