Carro/Häxan -

Snart nytt år!

Trevligt:) eller? Tja, det märks nog nästa år vid den här tiden om det blev ett bra år eller ett mindre bra. Men det är väl mer upp till var och en om året blir bra eller inte! Man kanske skall blogga här lite för johannas skull nu, om hon nu läser min blogg... Kan tala om att det blir nog inte en brun hane.. Pga av mycket som inte stämde som jag hade trott och då är det lika bra med en svart hane! Mer om det behöver jag inte tala om nu! Idag har jag varit i garaget, jag och amira! Som älskade all snö där ute och alla människor!! Och sen fick hon lite käk oxå som var mumma!! Hon somnade direkt vi kom hem,i soffan! Ha ha med alla ben uppåt och huvudet i en ställning som inte ens jag kan göra! Såg mest obekvämt ut, men hon gillade då det!! Har bara myst i soffan nu på kvällen, jag amira och wille! Imorgon kommer madde hem:) då blir det att åka massa pulka!! Nu blir det nog mest bara sängen.. Börjar bli trött nu.. Nattsuddare som jag är...tyvärr.... Ska bara nysa tusen gånger först! Kul värre... God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0