Carro/Häxan -

Vad äre för en dag, Jo det är Madelenes Födelsedag!!

Sitter här, På Feffes dator och bloggar nu minsann...Har ju inte bloggat på ett bra tag kan jag minnas..Men tja, Har man haft nått speciellt att komma med eller? Nja... Eller jo, har igentligen massa "godis" att berätta.. Men det får vänta..
För nu är kl inne på Tisdag.. den 22 December 2009. För 4 år sen (22 december 2005 23.00 för att vara mer exakt) Föddes det en liten tjej, Madelene. Min Dotter. Eller ja, Min och Tommys dotter. (Mer exakt igen)....

Tänker inte ta hela förlossningshistorin nu igen...Eller jo, det gör jag.. .:D

Kör ett nytt inlägg enbart för den.

Just nu ligger Feffe (lillebror) & J i soffan och kollar på nån dålig pang pang film.. *gääääsp*
Medans jag sitter här och bloggar...

Nä, Nu skall jag skriva min Förlossningsberättelse... See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0