Carro/Häxan -

Hejsan era suckers!!

Nu är vi inne i Januari och året har bara börjat känns det som. Jag och Ida lovade varann trohet och singellivet skulle vara ända te nästa år. Vi kan väl säga såhär att IDA lyckades hitta sin kille rätt fort, Nyårsafton för att vara exakt..
Men jag har sett ett span, kan je löööv dig!! Han e jäääättesöt!! Minuset med honom är att han redan har tjej. FUCK!
Men titta får man ju göra..

Mitt singelliv kommer nog att vara ända in te poska om jag känner mig rätt...
Vi får hoppas att han dumpar bruden och börjar kramas med mig istället.. *grrr*
Hotti hotti!

Nu sitter jag på Uffes jobb, SB Media. :) Måste göra lite reklam för dom!!
Dom sköter det mesta i reklam väg i tv sända inslag :D Så nu vet ni det.. :D Sitter just nu och kollar in en reklam film som dom håller på att sätta ihop. Det färdiga kommer nog inom kort till en tv kanal nära dig.. :D

Sen ska jag och ida åka bort... Jag har varit/är sjuk.. :S mindre bra.

Nästa vecka ska vi ta nya modellbilder..Kan ju bli kul. Sen ska jag börja träningen nästa vecka oxå :D Varannan dag, sen varje dag springa. Ska gå ner sammanlagt 7 kg till sommaren. Och bygga massa snygga myskler!
Detta kommer jag garanterat lyckas med... :P

Sommar blir det race! Då kommer jag inte att ha tid med någon kille alls! Skönt igentligen..
Håller fortfarande på att ta död på vissa känslor jag har. Men det går bra. Inte så att han var kär i mig eller ens gillade mig. Känns som det..

Han är en player. Det visste jag redan av innan, Men dum som man är... tja, ni vet.

Saknar min Ida nu!!!! Hennes möte tar ap lång tid!

Vill dessutom har en viss kuilles nummer..grrr hotti hotti!!

Så om du nu läser detta...DU ÄR HOT!!!

Kollade på hans rumpa idag..mmmmmm en ricktig läckerbit..

Sen hände det lite mer, haha, alla skrattade..Men det håller vi tyst om!

Mår fan illa asså. Har spytt som en gny, så nu går man på piller. Massa piller.

Omega 3 2 st
Bantningspiller 2 st
Vitaminer 5 st.

Varje dag, sen kort tillskott, energi dryck (pulver)
ahh massa fitness saker..

Tja.. Har en liten hemlighet jag.. Men det talar jag inte om...än!

Kommentarer
Postat av: Cattis

carro förlåt men är dum dum lr?? DU går ner i vikt?? du e redan FÖR smal!! du kommer bli läskig om du ska gå ner:(

du borde gå upp...



o du blanda s¨å många tabeltter på engång?? vet du ens hur farligt det är?



jag bryr mej det vet du därför jag yttrar mej!



kom inte till mej sen o säg jag ej varnat dej!



du har blivit så förändrad, känner ej igen dej längre:(



vad är det som är fel gumman?:(

2009-01-17 @ 18:54:12
URL: http://cahtrinea.blogg.se/
Postat av: Jenny

hej! jag kan rekomendera boken "upp i vikt" om du vill bygga muskler.. finns jätte bra kost tips och träningstips i den! har boken själv och älskar den! finns på ica maxi för endast 39 kr!! åk upp och fynda vettja jag garanterar att du hittar nå bra tips i den! :)



//Jenny

2009-01-20 @ 13:18:05
URL: http://jennycarlstrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0