Carro/Häxan -

Helgen...

Ja nu var ju den förbi da.. Regning och allmänt tråkig tror jag.. Elller?? Näääääääää... Det var ju ROCKSTAD!!
Så underbart bra förutom att det regnade..
Förfestade hos broder mä massa folk, sen drog vi ner.. Kollade band och hoppade.. Sen gick jag hem, hade ju en hund hemma som nog ville gå ut.. :D

Min lillebror tog studenten i fredags, grattis till honom.

Sen var Anders här från sälen, han jobbade ju på rockstad så vi hade skitkul.. haha, och nej, vi är bara vänner..!!
Ska ev till sälen v 29.. :D Men det märks!
Äventyr se hit!!

Är nu barnledig tills på söndag, och nu är man fritidsforskare..på heltid. Ett tag till...höhö.
Ska börja jobba snart.. Men med vad, det vet inte ni. Och så får det förbli ett tag framöver..

Nä, om man skulle ta och gå ut med vovven igen da.. Enda man gör om dagarna nu, ute och går eller är hemma och städar. Ska dessutom hinna baka ikväll.. eller nä, imorgon..Såg kl var 20.00 så det skette sig.

Nåja, Börjar tröttna på vissa saker nu och på vissa människor.

gaaaa...Fick ett erbjudande som jag funderar på. varannan vecka, kan ju funka. gaaaah...Beslutsågren a la jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0