Carro/Häxan -

Här vare längesen nu.

Gissa vem som bloggar från sin mobil då... Ja tro nu inte att detta inlägg kommer att bli kilometer långt.. Det har jag fan inte råd med. Ha ha. Johan är ute med gert och emelie så krogen nu. Hoppas han har kul för jag ska roa mig med att sova. Och gissa om att man e över kåt då. Har varit det ett par dagar nu, fast man får så man borde klara sig. Men inte då. Mycket vill ha mer heter det ju. Stämmer rätt bra där. Nä, natta nu. Ska ju upp till skolan imorgon och plugga. Till höst bär det av utomlands! Jag, johan, emelie och gert! Undrar om ida och linus vill haka på oxå!:-) skönt, snart helg! Ses!!!

Kommentarer
Postat av: ida

Ditt kåtarsel!!!! Hahahahahahaha! Nice som fan det skulle vara att åka utomlands,får se då om man kan få vara ledig från jobbet å sånt bara.... Miss you älsk!!! pöööössss!

2009-03-10 @ 15:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0