Carro/Häxan -

Heeejsan!

Så var man här igen da. Endera har man inte tid att sitta här, eller oxå har man all tid i världen med har inte dator... Alltid ska det vara nått. I måndags var vi på trav i romme.. treeevligt treevligt...

Tisdags var vi...hmmm...kommer fan inte ens ihåg vad vi gjorde då. Solade tror jag. Hm...Rätt mycket solning nu..Men brun blir man.

Onsdags var jag hemma och johan var ut.. Jag skulle ha varit med ner men orkade fan inte så han fick dra ut ensam.. (tro mig, tur var väl det för torsdags morgonen var man inte sååå pigg.)

Torsdagen, tror vi var hem till gert och emelie på middag. Sen solade, eller var det igår? Nej fan heller det var fasen då. eller nått sånt. Fredagen (igår alltstå) jäklar vad veckan gått fort..
Igår var jag och johan först hem till bror min och käkade, sen dra iväg ut till hosjö, sen till tatueraren. (ska gaddas 3 ggr av honom, men motiven är jag hemlig om. 3 motiv alltså, på 3 olika ställen.. Får se om det blir ett fjärde. Då har jag 5 tatoos efteråt... oki..Eller 6 om jag vågar ta det sista.. haha.

Men nu ska jag mysa lite med karln min, sen ska vi ner på stan..igen.

Har ev en sittning på g... :D


Frågan är: Vågar man eller inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0