Carro/Häxan -

HaHa.. Yeeeey!!

Å här kommer ännu ett inlägg av Vääärdspuckot, Carro!!

Delikatesskocken a la carro är on the loos.. höhö..Ligger nån jävla potatis och nån kol bit i ugnen och bastar.. Vet inte om det blir ärtbart eller inte..Men det visar sig om fem minuter :D
haha... Äntja rolig så säg.. :P

I know u like it!!! Ni kan inte sluta läsa min blogg... Ni gillar den.. (ni är nu hjärntvättade till den grad att ni ler lite nu, och tycker, den där bruden måste vara heeelt väck... Och dålig humor har hon oxå!

Säger bara en sak, Jag vet... ;)

& värre bliren...

Nu skall jag äta min döda potatis och min kålbit... :P

See Ya!

(Ett värre inlägg är att väntas)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0