Carro/Häxan -

Hejsan!!

Sitter och funderar på om jag skall slänga in ett speciall inlägg eller inte... Det är ett jäkligt känsligt ämn som jag kommer att skriva om, Vad jag tycker och vart JAG står.. & lite aggresiva saker som jag tycker..

Ämnet är Varg. (ett sånt FINT djur)

:D

Så nu frågar jag er, Vill ni höra vad jag har att säga och tycka om detta vackra djur, Eller skall jag hålla det för mig själv?!

Antagligen kommer jag skriva om det ändå.. Dock inte nu..

Kommentera nu, Ni har chansen...

Vill ju veta vad ni tycker...

Satt nyss på msn med en jäääättesöt kille, Helt i min smak..
Meeen som vanligt så kommer även detta att skita sig..Känner det på mig..

Carros vanliga otur helt enkelt...

Tänkte skriva en sak nu...Men var tvungen att ta bort det.. (Lät inte så bra).. Handlade om varg och idioter som tar till lagen i egna händer... Behöver jag säga mer..
Mer om dom kommer i mitt inlägg i såfall.
Synd som fan att man inte vet vilka det är, Hade man gjort det så... *oj oj oj*

JaJa... Seee Yaaaaa...

Varför tar fok lagen i egna händer? Har vi inte poliser till sånt? Eller sitter dom och fikar hela dagarna???? Blir så förbannad!!
Varför inte ta fast dom som GÖR saker... Varför inte lägga in en insidermänniska?? Da.... Har dom ingen fantasi eller?? haha.. Carro skulle bli en klockren polis/dektektiv

Som jag och och ida, Åkte runt i bilen och kom på att varför blir inte vi såna här dektektiver som tar fast folk som är otrogna.. haha.. Vi skulle passa asbra..

Vi, En grå renault 19..och EN (observera) E fungerande krasslig högtalre/diskant.. Fram, På förarsidan...
Och 2 nötter som skjunger i högan sky,Klättrar ut bilen, Skriker i gupp..typ (gupp,gupp,guuuuuuuppp)
haha

Kolla bara in våra fräsiga klipp på Youtube

Däär har vi Dum & dummare.. Fast i svensk tappning!! haaaahahah...

www.youtube.com/carrofalun

Idioternas paradis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0