Carro/Häxan -

Hellooooo...

Helgen vart bra, eller mer än bra skulle jag vilja säga.. :D *hehe* Hade en vän här på besök.. Det blev stan på Fredag, Fikade.. Sen kikade vi i lite affärer, Och sen drog vi hem till mig.. Kvällen där bestog av hemgjord pizza och 2 filmer.. Skräckisar.. Och ja, Jag låg med kudden över ögonen och kisade mig igenom hela filmen, ok. 
Och ja, jag hoppade till ett PAR gånger.. haha, Hoppade till så tillomed HAN hoppa te! haha, DEt var kul.. :D


Sen på lördagen var vi ut med hunden, handlade inför kvällen. Sen var vi och hyrde film igen.. Denna gången en skit dålig skräckfilm.. (var inte roade efter den kan jag lova, Sååå dålig!)
Trodde jag skulle behöva kudden, men nej. *suck!!*
Vet iafall att jag somnade av i soffan.. haha.. Såg ut som ett frågetecken när J väckte mig.. Va?vart?När?HUr?... jahaaaa... Zzzzzz.....

På söndagen var vi in på stan och mötte upp min kära bror.. Sen drog vi och fikade och sen glodde vi på julskyltningen.. *inte givande* Första och sista gången för i år som jag går på den!
På kvällen blev det film innan han skulle åka hem.. & sen fick man allt vackert sova ensam. Med lampan tänd!
jisses...

Hoppas på besök till veckan igen ;)

På Onsdag är det iallfall utgång.. Mä Blge Daniel och ja, vet ej vilka mer som skall med.. Dom hade tydligen vart på etage förra onsdagen om jag inte minns fel.. haha, Såg massa kort därifrån.. hhaha" Ryska brudar" som dfanne kallade dom.. *suck*
Men kul vare iallfall... Det måste ha något med deras kläder att göra... ;)

Imorgon skas det fikas på stan :D Mee like! Latte går alltid ner!! *Sååå mumsit gott*


Dagens mest spelade: Lady GaGa- Bad Romance (kan man tycka illa om den?)

See Ya!

Kommentarer
Postat av: Cattis

den låten med lady gaga e grym:)

2009-12-02 @ 17:25:00
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0