Carro/Häxan -

Hockey...

Hockey i all ära..Men jag hängde inte med för fem öre.. En puck och en massa puckon som jagar en puck...Hmm...Nääääää. Inte min sak att ens tänka titta på..
Sååå intresserad var jag..*Satt nog och gäspade genom hela perioderna.. Eller oxå somnade jag.. Men med var jag då inte.. Tror sverige vann iallfall..Det hängde jag då med på..Efter min sk "Förlängning" Det var igentligen en repris av deras match.. Som innebar vilka mål dom hade gjort..
Så kul hade jag lixom..

Imorgon vet jag inte vad som händer...
Har fått några förfrågningar om lite saker..

1- Finns det någon som kan göra tröjor av hundhår?

2- Har fått förfrågningar om att bli fotad i helgen.Tyvärr har jag inte tid,ork eller lust

3- Har fått förfrågningar om jag kan hitta borttappade saker.. Och ärligt talat så kan jag nog det, men hjag vet inte hur jag skall göra.. Därför i dagsläget så kan jag nog inte det, Ej heller healing.. Vore bra om jag kunde göra det på mig själv innan jag gjorde det på andra..

Nä, Nu ska humle och Dumle titta tv!!

See Ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0