Carro/Häxan -

Mini Mupp...

Ja, Förlååååt för min så oanständiga rubrik..Som verkligen inte säger ett piss om mitt inlägg som här följer..

Imorgon skall jag in och fika... Men personen jag skall fika med, håller jag hemlig.. haha..
Kan berätta att det har att göra men en Affärsplan.. Lackjobb eventuellt..
Resten, Det vet man aldrig.. Tids nog om det går igenom kommer jag deffenetift kläcka ur mig det, Här! As Always.. .

Idag hant jag gjort många knop.. Eller? Jo, Lunchat med Peter, Damsugit min lya, Tänt ljus i HELA lägenheten.. Åh, MYS faktor 943058!!!!

Blev SÅ bra att ha mina stora ljus lycktor i hallen med stora tända levande ljus i.. *o my good, im good!!* Even in bed.. höhö..

Nä, Om man skulle ta och prata om något annat kanske.. Annars blir det fan inte lätt senare..
höhö..

Denna låten stämmer så bra...


Tänk om han bara kunde SE mig...
Han, ja...Vem...Vet ej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0