Carro/Häxan -

Offroad!!!

Jahapp...Känner mig lite stolt nu... HeHe...
Tina skulle bli gaddad idag, Nu på kvällen kom han.. Det slutade med att tina skulle gadda honom på Foten... Som därefter slutade med att JAG gadde han på hans fot.. Slutade med ett spindelnät... Sen kom jag på att i ett spindelnät brukar det oftast oxå finnas en liten spindel...Så jag frihandade dit en liiiten spider :D höhö...

Sen fortsatte galenskapen...Tina skulle ha en tatuering.. Som slutade med att jag gjorde en skiss, Slutade på hennes mage.. Och snart sitter den där for ever and ever... :D Just nu låter det ett evigt surrande bara... hon ligger just nu på soffan i denna sekund och får sin tatuering.. hehe, Dock inte av mig...Utan han som skulle göra den!

Känns ju skönt...Kanske man skulle börja med det istället? hmm... haha.. Nja, Det fåla vänta lite..

Nu skall jag fortsätta kika på hur han gör och lite sånt..Samtidigt som jag kan spana in han..För söt, DET är han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0