Carro/Häxan -

Roligt Värre...

Har man nått att göra på kvällarna eller?? haha..Nooooot.
Jag sitter just nu med min dator i köket..Och en kompis är här, hans dator och han sitter mittemot mig.. Visst är vi sociala!! Not... Vi är dock så pass sociala att vi pratar med varann på msn.. haha... Heeelt vrickat.
just ja, vi har andra advent här oxå!! Hightekk värre.. :D

Kan ju bara säga att hans namn börjar på F... haha..Ida, du vet.. ;)

Har jag nått mer att berätta da?? Njaaaa int va jag vet... Jo, Ska äta tacos imorgon med cattis & Dan.. Wiii...Sen fåla vi se om någon lånar soffan imorgon oxå.. Hoppas på det iallafall.. *hihi*
Hoppas verkligen att pengarna kommer in imorgon...Då ska hä storhandlas.. :D ME LIIIKE!!

Funderar på att göra en liten sak, på kanal 5...
Han antyder att jag e galen..haha *vaaaa, va ha ja gjort nuuuu daaaa*
Och ni som läser min blogg är helt lost nu...Skriver ju på msn med personen som sitter mitt emot mig nu.. Han sa att haha, carro..Du e gaaalen.. *haha*
och kan ju bara säga.....håller med... haha...

Ne men om man skull ta och häva sitt arsle till fläkten da och ta sig en rök... Kan ju bli väldigt roligt.. :D
hörru, nisse sparris, skaru määää eller??

Åh, Lee kommer till Dalöarna nästa vecka! Me like!! & kanske det blir Bolanche nästa helg da... NIIICE!!

Porris & porris skall åter överta dansgolvet på Bolle... :D
Arma Blge bor som får stå ut mä oss...

Känner mig heeelt flummig nu, En tablett senare likxom. Enast för att mina ben inte skall hålla på hela natten och göra ont.. Så, Därför är man typ inte trött heller. Utan mer som en vandrande pinne eller nått..
Tydligen tillför min hjärna inte Dopamin bra nog.. Därför äter jag dessa piller... Eller igentligen är jag lite lost,
Nu pratar han oxå... Och jag är heeelt inne i detta... eeeeeyyyy, Sparris... Somna om!!

Helgen blir lugn.. Bara vara hemma, Ev julskyltningen på Söndag..
Nuuuuuu börjar mitt piller verka.. & helt plötsligt blev min kordination...Liiiite sämre.. SHIT.

Aja, Got to gooo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0