Carro/Häxan -

Sug & Svälj..Trevlig Helg!!

För de e Fredagsmyyys....
Jajjemän, Helt klart.. Blidde macedo mat idag och sen kaffe nu på det, Nu skall jag kila ner (Som den hurtiga människa jag är) Och hämta desseten, Glass.. Skall slänga på ett helt jävla lass med chockladsås.. För så godis sugen e jag nu så ni anar inte..
Någon sa att det hade med sex att göra, Att om man var jävligt hungrig, Så var man igentligen vääldigt kåt.. :P (trots allt så vare ju Tina som yttrade det) Så...Jag vet inte.. Är jämt hungrig jag.. *hmm*
Vet inte Vaaaad det kan bero på.. Hungrig eller inte, Glass i stora lass blire nu iafall...

Medans 3 toffels ligger i soffan och är muppar hela högen.. "tröttmössor" överallt..

Minnen...



Varje killes dröm hörde jag någon sa.. Hö hö..

Ni får helt enkelt nöja er med lite bilder.. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0