Carro/Häxan -

Till Min Kära...

Sov rätt länge imorse.. Vaknade av att telefonen flippade ut...( trodde jag iafall, Men det vara bara tina som smsterrade mig..) Fan, Jag som sooov så skönt!!
Rövhål!!
Idag har det tydligen snöat en hel del.. Eller ja, det är ju inte plogvarning direkt.. Hade det bott sthlm här så hade dom väl fått panik nu..*hehe* Ler elakt igen..

Ikväll blir det tydligen hockey... *urk* Men man får väl lov att vara social da.. *oust,stonk och stööön*

Sport är verkligen inte min grej.. *Gäääääsp*

Lyssnar på en sååå härlig låt nu..haha..

Wizex- När en flicka talar Skånska...

*sjunger*

Nu ska jag ner och hämta cigg, och kolla om muppen har kommit..

Kommentarer
Postat av: Cattis

nääää usch för sport håller med=/

2009-11-06 @ 00:22:39
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0