Carro/Häxan -

trött a la bama...

Min soffa kommer snart vara min bästa vän, Inkl Täcket i soffa,kudden, och katten.. *snark* Ger mig sjutton på att jag avlider i soffan i ren trötthet.. haha...Nej då. Inte carro inte..

Saknar min tele nu..Onoff i all ära..Men segare kan man väl inte bli?? Snälla, ge tebax min mob idag helst..
kunna smsa normalt,ringa normalt, ta bilder NORMALT, lyssna på MUSIIIIK normalt!!
Vad händer till helgen då? Bossan gloria jag och ååååh...??
Slitage är för småbarn..

nä, tant har nog inget mer på hjärtat idag... *tänker,tänker..Nä det va nog inget mer*


Sussa sött där ute..

*ZZZZzzzzzz*

"Det gäller att våra ta chansen, om man vill vinna..Eller så försvinner man"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0