Carro/Häxan -

Undrar & Bubbelvatten..

Eller ja, Vatten iallfall... DEt kommer nämligen hit ett aqarium till...Inom kort... Bror min har varit och fått ett till..Så nu har vi...Få se nu...6 eller 7 tankar som kommer väl till andvändning nu när fiskarna ynglar av sig som om dom vore....ja....Vet int...

Nu kom bror min hit & ska hämta datorn.. Så får väl se nu da om jag kommer in imorgon eller inte...Men tror jag gör det.. Efter jag varit till mötet.. Som jag bokade samtidigt dom ett annat.. Brrra carro... NOOT!!

Sitter just och funderar när Tatsiki skall flytta... Han mår inte bra den katten, han stöjder inte ens på sitt onda ben längre... Borde nog avliva han tyvärr... Men inte jag som bestämmer det, inte min katt.. Men om vi inte skall ha någon kontakt med varann, Varför skall jag då ha katten kvar?

jaja, Får väl fråga människan...

Har då inte tid idag med nått sånt..
Håller på här hemma och hos mamma...

Mycket nu...

Dax att göra det jag ska nu, innan jag glömmer av saker igen..

Over And Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0