Carro/Häxan -

Undrar om jag kommer ihåg?

Helgen blev lugn.. Har varit trött ända sen förr förra veckan.. Orkar verkligen inte med något, Dessutom orkar jag inte ens gå ut..På krogen längre.. För gammal eller helt enkelt väderdepp..
Som Wilmer, Höst depprision kanske...

Igår var det inte kul... Skulle sätta på kaffe här hemma.. & eftersom jag har en perkulator, innebär det en sladd.. Med 2 ingångar.. Eller jag, En ingång, till perkulatorn, och en till väggen..För stömmens skull...
Tydligen hade jag vant den fel, För jag hittade inget hål att konekt den med.. Stog och försökte 5 gånger...Suck, Visste verkligen inte vad det var för fel... Tänkte att vänd på den...Nej, hände inget, jag vände inte på den förrens senare..Och då gick det...

Börjar jag bli senil? idag skulle madde ha jackan på sig.. Och jag kom verkligen inte på hur jag skulle knäppa den..
Efter jag hade gått med henne till dagis, satte jag mig ner hemma och grät, Tårarna bara sprutade...
Vad fan är det med mig? Är det nu jag skall behöva sätta upp en massa lappar överallt... Vad jag heter, vad som skall göras? Ska jag behöva gå runt med en lapp i fickan om vart jag bor och vart min nyckel hör hemma, vad jag har för telefonnummer..OM jag ens hittar till telefonen..

Har redan glömt vart jag la den.. Jävlar! suck, lär väl leta efter den nu oxå..

Har redan satt upp en lista över alla mina lösenord och mina sidor på nätet.. Hela köret..
Snart skall jag sätta en lapp på dörren..

Tur jag har läkartid på onsdag, Tro mig, DEN lappen sitter VÄL synlig för mig nu oxå.. Har verkligen markerat tiden, och allt sånt.

Som vanligt kunde jag inte sova inatt... Hade as ont i mina leder... Frös som jag vet inte vad.. Var orolig.. ledsen..ja, mycket sånt skit...

Orkar verkligen inte bo kvar här...

Tyvärr har jag 2 år minst kvar i Falun. Suck!!

Sen tror jag att jag pyser.. Med Madde. Det blir iafall uppåt..
Eller nått...

Vet ingenting längre...

Suck..

Hare!

Får väl se när jag kommer ihåg att logga in här igen, och uppdatera...
Blir väl imorgon i hope.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Men lilla carro.. Inte har du gått och bllivit så gammal?;) hoppas det går bra vid läkaren! Krya på dej.. Kram Jennie(marias syster)

2009-11-09 @ 13:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0