Carro/Häxan -

Det finns alltid ett samband..

Vintern, mörk & kall..
Våren, Utslagen & fin...
Sommaren, Skördetid & Frihet..
Hösten, Trist men färgrik..

Det finns alltid ett samband..

Varför är det så att på Sommaren vill dom flesta vara singel & fri, Medans på Hösten och vintern vill man ha någon att hålla i hand..

Har det med att göra att:

Våren, Folk klär av sig..

Sommaren, Bad & fester står i fokus, nattlivet ökar..

Vintern/hösten, Mörk, kall, och allmänt trist..Finns ju inte så mycket att göra på vintern..

Visst behöver vi alla någon, Men varför inte året om.. Alla dagar...


Varför just frihet under våren och sommaren, Sen tar man nästan första bästa när höstmånaden och kylan drar in....
Visst saknar jag någon att dela mitt liv med.. Men har inte ett så starkt behov som vissa andra har, Att hitta någon baraför att...

Jag vet själv att jag är alltför kräsen för att bara ta första bästa..
Jag vill ha någon som jag inte känner igen sen inna, Som inte umgås med mina vänner eller som har varit med mina vänner, Bekanta...
Nyheter tack!


Så, Därför...Du som läser min blogg, har du en bekant eller är du en kille i passande ålder 28-35 Som skulle vilja träffa mig.. Min blogg säger ju en hel del om mig, Men inte allt.. Vem jag är och vart jag bor exempelt.. Men inte vem jag är som person helt och hållet...


Som med alla andra har jag en plus och minus sida.. Och det hoppas jag även att du har..

Här kommer den..

Plus:
  • Snäll
  • Trevlig
  • Sprallig
  • Glad
  • Söt
  • Har Barn
  • Har djur
  • Seriös
  • Kvällsmänniska
  • Dricker sällan Alkohol
  • Pedant
  • Ordning & reda.
  • Utåtriktad
  • Lagar gos mat, bakar gott
  • Normalt byggd
  • Vädur
Minus:
  • Morgontrött
  • Röker
  • Inte en spara
  • Kort stubin
  • Blir lätt uttråkad
  • Gillar inte stora folkmassor
  • Pedant
  • Har varken jobb eller körkort..

Din lista: Eller bra om du har lite i...

Plus:
  • Snäll
  • Trevlig
  • Jobb
  • Körkort & bil
  • Normalt byggd
  • Vacker
  • Interligent
  • Gillar resor & äventyr
  • Kan laga mat
  • Ordningssam
  • Utåtriktad
  • Rolig
  • Seriös
  • Har barn
Minus:

  • Är över 35
  • Bor utanför dalarna
  • Träningsfreak
  • Datanörd
  • Har tjej
  • Oseriös
  • Sportnörd
  • Dricker ofta..
  • Har varit otrogen många gånger..
Är detta du eller din vän?
Hör av dig..

Väntar med spänning...
Varför testa det här här kanske du tänker... Svaret är enkelt, för mig...Varför inte?

Min mailadress är:   [email protected]

Ange: Dejt som ämne!

Lycka Till...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0