Carro/Häxan -

Fullt hus!!

Jag & rubriker går verkligen inte ihop igentligen.. Men eftersom det nu står fullt hus som just rubrik så kanske det sammanhänger med dagen..

För vi hann inte mer än komma hem från stan idag så kommer halva släkten typ. Tommy, Mamma, Pappa & senare kom "smurfen".. haha...
Sen var det jag, tina,emelie,madde och anders.. Så det var fullt i mitt kök!!

Eller ja, FULLT var det när jag & ida hade inflyttningsfesten i vintras!! haha, jag fick KASTA ut folk tillslut.. (Det var kul)..

Sitter just nu hos Tina, IGEN!!! haha... hon är dagens offer! Lätt.....
*smider elaka och utformade planer*
Har retat na heeela dagen.. :D & det tänkte jag fortsätta med hade jag tänkt...

Undrar just vad som händer imogon, men det märks väl... Har kommit på att jag inte planerar längre än näsan räcker nu för tiden..Så onödigt!
Planerar man en sak så blir det ju iafall en annan i slutändan, Så vad är det då för mening med att planera..daaa....

Lägger in en bild sålänge..Tills jag kommer på nått mer smaskigt att skriva om..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0