Carro/Häxan -

Hallelåja!!

Har verkligen ingen vettig rubrik att dra till med! haha...Strååålande!

Längtar som fn till våren... Då ska jag skjuta upp för min vapenlicens!! ME LIKE!!!
Valparna kommer i mars hoppas jag!

Skall sattsa på eftersök/säk hundar nu...
Så hoppas jag kan spara en tik & utbilda henne till polishund om det går...
Fler bra hundar behövs, och även fast schäfer dominerar innom det så kan även våran ras!!! Så det så!

Sitter just nu hos grannen (som vanligt)
Varit in på staden idag och flummat..

Är danssugen as hell, hela huset i helgen...Men jag kan inte gå... :( Saknar min älsk ida jue!!!

Skickar in en låt som jag och ida älskade för en tid sen.. Påminner om vintern 08... med EN högtalare i våran renault 19 påväg till mora... haha

Tänk er...2 flippade brudar i en bil... HAHAHA om inte, kolla in youtube.com carrofalun heter jag där... Och nej, jag ÄR mig själv!! om något flummig, men ändå.. Take it or leave it...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0