Carro/Häxan -

Halloj!!

Redan måndagskväll, och vad gör man..Sitter på nätet som en annan data nörd!
noooo life you say??!! 'haha'
Vet ej vad som händer till helgen..Men hoppas på nått kul.. :P
Sitter och saknar ida som fan nu... Mådde så bra när hon var här.. Något man ej kan säga om nutiden..

Groove Coverage- The End

Stämmer så bra!!

Vad har jag mer att komma med då?? Hmmm... Förlängt både mitt hår och mina naglar :D har 55 cm långt hår nu :D *wiii*



Såg blidde det :D Schnyggt som f*n... :D *mee like*

Hände en sak idag som fick mig att börja tänka på vad man lever för liv igentligen och varför man alltid skall hamna i klämm, Vad man än gör så är det fel... Tänk om folk kunde se till sina egna misstag ist för att anklaga andra, Ist ljuger man och snackar skit om folk..Ist för att bara stå för vad man har gjort och stå för det man tycker och tänker.. Men nej då, Vi bor ju som sagt i Falun... Här äre så överallt. Vart man än hamnar i för kretsar i falun så är skitsnack,lögner och påhopp bara vardagsmat här...

SUCK!!

Varför dessa intriger,otroheter och massa annat skit.. Bah!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0