Carro/Häxan -

Lill Lördag...

Några ryckte att jag skulle festa med dom ikväll...Men orkar fan inte det.. Har inte sovit så klockrent inatt... Men men, vad gör det igentligen??
Trevligt vare iaf... Så idag har jag liiite att göra om man säger så.. Skall köra en säng till tippen.. ah mm mm.
Sen ikväll skall jag bara ligga hemma på soffan och kolla på tv! Bonde söker fru & jag vet inte allt vad det blir!!!
En riktig myskväll!! SYND att man inte har någon att kela med bara.. lite jobbigt...
Men men, thats life!!
Lämnade in min mobil igår på lagning... Vi kan väl säga såhär...att min lånemobil som jag fick av onoff... Är MINST sagt ett irritations moment!!! *gaaaaah* kan man få ett större psykbryt??? hell no!!
LG, my as!! *nerver again lg*
Sorry... Men finns bara en tele som gäller.. och ett märke!! SonyEricson 4 life!!!
Bajsbajs!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

håller med: sonyericsson ska det fan vara!



jag har oxå en lånemobil just nu då min e på laging o det suger!

2009-10-21 @ 20:40:00
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0