Carro/Häxan -

Onsdag/ Lill Lördag....

Ja, å inte fasen vart det bättre för att det är lill lördag heller... Var ut förra veckan och det räcker...
Har man nått liv il? Nja...Det vette fasen...
Man har nog bara ett liv när man har madde hemma, Då har man åtminstonde nått att göra hela tiden.. :D

Idag skall jag till Stan & fixa lite papper som skall in senast idag..

Sen ska jag hem & fixa käk.. Sen vette fasen vad som händer och sker.. En lugn kväll i guess..
Jo, Jag skall städa oxå...

En sak jag funderar på... Så fort körkortet är klart så kommer jag nog lämna Falun, Dels för att det händer så mycket skit här och jag får (måste) tåla allt känns det som!!!!!!!
Har fan lust att ge tillbaka med samma mynt.

Trodde vissa var mina vänner, Men tydligen inte. Verkar då inte som det om jag säger i förtroende till någon hålls i det heller utan talas till en tredje person... SUCK!!!
Sånt blir jag riktigt förbannad på...

Nu ska jag gå!


See ya all in hell!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0