Carro/Häxan -

Skit Blogg!!!

Halva min blogg har bara försvunnit... På sidan av min blogg skare vara en lista över folk som varit in på min blogg, län,land och stad.. DEN finns inte där... Sen skare vara en lista med  bloggar som man kan besöka, länkar helt enkelt..DEn finns inte heller där... Fan vad matt jag blir.. Nog för att jag får ett mail varje dag om VEM som varit in på min blogg, Men ändå.. (ip nummer mm)

Jag kräver härmed att min blogg kommer upp som den ska, och allt ALLT finns med. inkl mina länkar!!
KAN JAG FÅ DET NUUU TACK!!!

Aja, Annars da... Jo, madde sov hos mamma inatt.. Hon ville det.. Så jag är då utvilad nu iallafall..
Yey!
Ikväll blire Filmtajm med Linus tina och Smurf.. moaaahahaha...

Filmtajm is the shit!! Yes indid!

I helgen blire Hela huset för mig på lördag.. ÄLSK kommer ju dit!!! Ska krama om henne tills hennes luft inte finns mer!! MIN ÄLSKADE combo!!!!
*LYCKLIG*

Sen ska vi shaka järnet på dansgolvet!!!

Kan lätt bli så när humle och dumle slås ihop.. haha
Eller hur ida???? Vaaaaaaa....vavavavavvaaaa.... :D

Sitter just nu och lyssnar på en klockren låt (som jag fått på hjärnan)
Aqua- Back To The 80`s.... *Sjunger i hööögan sky och hoppar runt som en annan fjortis på smilpiller.. haha..ne.

Snart skall vi dra våra feta rövar bort till mamma och käka tacos! Inkl Tina o Emelie ska med!!

oooo...Me like!

Maldiverna eller thailand den 20 maj ev då... :D SEEEEEE YAAAAAAAAAA!!!!



Kommentarer
Postat av: Rickards syrra Jessica

Hej! Tycker det är kult att läsa din blogg!

Så man kan alltså få veta vilka det är som läser ens blogg?? Hur gör man då för att få veta det?



Har oxå Back to the 80´s låten på hjärnan ofta...:)

jag har försökt hitta dej på facebook för jag såg att du hade blivit vän med både brorsan å lillesyrran men man kan inte fråga vän på dej av nån anledning där så fråga vän på mej där oxå om du vill.



//Jessica

2009-10-29 @ 17:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0