Carro/Häxan -

Torsdag...

Dagen började ju inte prima... Vaknade... Insåg att klockan var liiiite mer än vad jag hade väntat mig.. *Rööööööövhål* Fick brottom som fn, Skulle ju hämta Madde kl 4 på dagis... Så det var bara att göra sig i ordning, ta hundkräket och gå... Amira var kanon duttig hela vändan, hon visste väl att jag var dyngtrött eller nått... Sen hämtade vi madde på dagis, hem till mamma, eftersom nicke fyller år på Söndag och typ ingen e hemma då, så fick alla komma idag istället.. :D *TÅÅRTA!!*

Gårdagen var minst sagt knasig... Vip plats och helrör.. men men trevligt var det!!
Gick ut i kjol för typ 2a gången på 6 år.. *not kul*

Var en riktig häxa igår... *vissa som kom frram, hann öppna sin käft..sen fick dom onda ögat och jag sa väl nått som dom inte ville höra.. Sen gick jag.
Hatar killar som inte fattar efter första nej att jag vill inte prata med dom..Och efter mitt 3je och aggresiva NEEEJJJJJ.. Då säger dom men, jag vill ju bara prata.. Varpå jag säger jävligt argt att JAG VILL INTE PRATA MED DIG, och efter mitt 3je nej borde väl du fatta det, IDIOOOT!!
dra e4ller och smäller det!! ..varpå killen drar som en liten valp..

Tycker jusom inte att man behöver gå så långt för att killen skall fatta att han inte har något hos mig att hämta.. SUCK!!!




Slänger in en bra låt så länge... :D
Enjoy!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0