Carro/Häxan -

Torsdag...

Dagarna går fort nu... Oktober nu lixom! Häärligt.
Höstmys så det sjunger om det.. Skulle bara behöva någon att mysa med.
Sitter och lyssnar på Lasse stefanz nu...Minnena flödar som bara den.. Siljansnäs i mitt hjärta lixom!!
Vill på Dansbandsveckan nästa år!! Å logdans... Bara älskar!!
Har nog blivit gammal nu, på riktigt, inte ok!

 

Och sen en låt som jag gjorde för längesen, Min första "film" höhö... Se och läääär! haha not.

 

Nä, göra lite nytta nu sej... Ska handla idag, film ikväll...Med mig själv såklart, vem annars!!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Mmm jag saknar oxå någon att mysa med nu när det e höst...som fan,,,



o Carro, man kan fan inte lyssna på dom heller, det är tant varning där;)

2009-10-01 @ 23:06:10
URL: http://cahtrinea.blogg.se/
Postat av: Cattis

det var INTE dej jag menade i min blogg..ärligt...finns flera...läs mitt svar på tal!



kram!

2009-10-02 @ 12:33:09
URL: http://cahtrinea.blogg.se/
Postat av: rickard lindberg

dig var det längesedan man såg skymten av,hoppas allt är bra med dig.kram

2009-10-08 @ 09:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0